Як правильно вибрати іграшки для дітей від 0 до 3 років
4 години на добу ваш малюк не спить. Прокидається для того, щоб підкріпитися і усунути дискомфорт. У цьому віці інтенсивно формується функція органів слуху і зору. Вибираємо іграшки яскравих кольорів, підвішуємо їх на відстані 70 сантиметрів від очей – малюк фокусує погляд. У цьому періоді підійдуть різні каруселі з механічною (шкатулочной) музикою.
Ближче до 2-2,5 місяців, іграшки потрібно опустити так, щоб малюк міг до них дотягнутися. Купуємо брязкальця великі, яскраві, з широкою ручкою – їх потрібно вкладати в руку дитини, для стимуляції роботи м'язів усієї руки. Чергуємо каруселі з гірляндами, фігурками тварин і птахів раз в тиждень.
З 3 до 6 місяців іграшки повинні бути безпечними. Хитні не годяться.Якщо іграшка откачнется – дитина сердиться. Обов'язково стежити за чистотою іграшок – вони опиняться в роті малюка. Краще всього прикріпити до ліжечка перекладину, за яку він буде триматися, намагаючись підвестися.
Під час ігор користуємося:
До 6 місяців малюк вивчив всі іграшки. Йому зараз сподобалася б брязкальце, але інший за розміром і кольором. Вибираємо газету, а не простий лист, він звучить по-іншому. Свисток з іншим тоном, бульбашка від шампуню, а не косметична баночка. В цьому віці дитина може займатися тільки однією іграшкою, тому манеж завалений іграшками приводить його в замішання. Дайте дитині пару іграшок для знайомства з ними. Якщо малюк зайнявся якимось предметом посуду, єдиний спосіб забрати у нього – запропонувати більш цікавий предмет. У цей період розвитку ваш малюк «споживач», і він не вміє віддавати, спробуєте забрати проти його волі, натомість отримаєте скандал.
Для ігор використовуємо:
При грі називайте предмети, якими зайнятий малюк. Попросіть малюка показати вам предмети, з якими він вже знайомий – «де ліжечко», і він покаже – він домігся великого успіху у розвитку. Він повинен розбирати піраміду, складати один на одного кілька кубиків. До кінця року він може опанувати іграми «Погодуй кицьку», «Погойдай ляльку». Розмовляйте з дитиною завжди і скрізь – йому все цікаво.
До другого року життя дитина повинна грати з відерцем і совком. Копіює поведінку дорослого, використовуючи іграшки для сюжетних ігор - намагається використовувати одяг ляльок, іграшковий посуд і меблі для свого уявного будинку. Починається будівництво будиночків і гаражів з кубиків. Розрізняє форму, величину, колір – червоний, жовтий, зелений, синій. З цікавістю розглядає книжки з великими картинками, але увагу його ще нестійка і він швидко відволікається. Дитині подобаються іграшки з гуми – вони тягнуться в різні сторони. При купанні давайте малюкові не тонуть іграшки - гумові качечки, жаби. Він любить катати м'яч, кидати іграшки.
У три роки виявляються нові якості у дитини - «допомагати вам по дому». Спочатку він захоче взяти ганчірочку, таку ж як у вас, щоб витирати пил. Поступово переходить до прання і прибирання. Не відмовляйте йому, і у вас виросте хороший помічник.
Покупаем мягкие игрушки. Он будет катать их на машинках и поездах. Он будет заниматься их воспитанием, подражая вашему с ним поведению. Поэтому не удивляйтесь, увидев, свое поведение в исполнении вашего чада. Обязательны подвижные игры – лазание по ступенькам, раскачивание на качелях, игрушки для езды верхом. Малыш учится подбрасывать и ловить большие надувные мячи, кувыркание на диване или полу.
Понятия игры и учения у малыша неотделимы. Он развивается и играет одновременно. Как выглядят и «говорят» домашние животные, дети узнают с помощью игрушек и вашего театрального таланта.
Дослідницький процес призводить до того, що дитина постійно зайнятий, він рідко сумує. Поступово він перетворюється в самостійну особистість.
Ближче до 2-2,5 місяців, іграшки потрібно опустити так, щоб малюк міг до них дотягнутися. Купуємо брязкальця великі, яскраві, з широкою ручкою – їх потрібно вкладати в руку дитини, для стимуляції роботи м'язів усієї руки. Чергуємо каруселі з гірляндами, фігурками тварин і птахів раз в тиждень.
З 3 до 6 місяців іграшки повинні бути безпечними. Хитні не годяться.Якщо іграшка откачнется – дитина сердиться. Обов'язково стежити за чистотою іграшок – вони опиняться в роті малюка. Краще всього прикріпити до ліжечка перекладину, за яку він буде триматися, намагаючись підвестися.
Під час ігор користуємося:
- Пластиковим посудом
- Невеликими каструлями і кришками до них
- Пластиковими пляшками і банками з кришками (всередину покласти горох, гречку, бісер)
- Папером різного формату та розміру
- Матерією різної фактури і кольору
- М'ячами різних розмірів і матеріалів
З 6 до 12 місяців
До 6 місяців малюк вивчив всі іграшки. Йому зараз сподобалася б брязкальце, але інший за розміром і кольором. Вибираємо газету, а не простий лист, він звучить по-іншому. Свисток з іншим тоном, бульбашка від шампуню, а не косметична баночка. В цьому віці дитина може займатися тільки однією іграшкою, тому манеж завалений іграшками приводить його в замішання. Дайте дитині пару іграшок для знайомства з ними. Якщо малюк зайнявся якимось предметом посуду, єдиний спосіб забрати у нього – запропонувати більш цікавий предмет. У цей період розвитку ваш малюк «споживач», і він не вміє віддавати, спробуєте забрати проти його волі, натомість отримаєте скандал.
Для ігор використовуємо:
- Відерця з совочками
- Кільця
- Ляльки
- Озвучені заводні іграшки
- Пірамідки різних розмірів
З 9 місяців до року
При грі називайте предмети, якими зайнятий малюк. Попросіть малюка показати вам предмети, з якими він вже знайомий – «де ліжечко», і він покаже – він домігся великого успіху у розвитку. Він повинен розбирати піраміду, складати один на одного кілька кубиків. До кінця року він може опанувати іграми «Погодуй кицьку», «Погойдай ляльку». Розмовляйте з дитиною завжди і скрізь – йому все цікаво.
Другий рік життя
До другого року життя дитина повинна грати з відерцем і совком. Копіює поведінку дорослого, використовуючи іграшки для сюжетних ігор - намагається використовувати одяг ляльок, іграшковий посуд і меблі для свого уявного будинку. Починається будівництво будиночків і гаражів з кубиків. Розрізняє форму, величину, колір – червоний, жовтий, зелений, синій. З цікавістю розглядає книжки з великими картинками, але увагу його ще нестійка і він швидко відволікається. Дитині подобаються іграшки з гуми – вони тягнуться в різні сторони. При купанні давайте малюкові не тонуть іграшки - гумові качечки, жаби. Він любить катати м'яч, кидати іграшки.
Третій рік життя
У три роки виявляються нові якості у дитини - «допомагати вам по дому». Спочатку він захоче взяти ганчірочку, таку ж як у вас, щоб витирати пил. Поступово переходить до прання і прибирання. Не відмовляйте йому, і у вас виросте хороший помічник.
Покупаем мягкие игрушки. Он будет катать их на машинках и поездах. Он будет заниматься их воспитанием, подражая вашему с ним поведению. Поэтому не удивляйтесь, увидев, свое поведение в исполнении вашего чада. Обязательны подвижные игры – лазание по ступенькам, раскачивание на качелях, игрушки для езды верхом. Малыш учится подбрасывать и ловить большие надувные мячи, кувыркание на диване или полу.
Понятия игры и учения у малыша неотделимы. Он развивается и играет одновременно. Как выглядят и «говорят» домашние животные, дети узнают с помощью игрушек и вашего театрального таланта.
Дослідницький процес призводить до того, що дитина постійно зайнятий, він рідко сумує. Поступово він перетворюється в самостійну особистість.
Інші статті